Komen , terasa , UNFRIEND .

Assalamualaikum readers , bajeters , laserers and what ever :)
Selamat Sore . Peace :D

Bace entry ni dengan buat muka comel . CHEESE :)  Haha . Abaikan . Jom dengar cerita !


Ini story semua sebab Raja and Wan la . Errgggghhhhhhh *buat muka cam gambar kat atas . Kalau bukan sbb Raja pergi suruh Wan cakap kat aku yang die mintak maap kat aku yang aku terasa tu , Wan takkan tahu . HAHA . Bongok punye Raja ! Aku sepak kang -,- Haih . Lain kali , buat bodoh dah la . Nak add balek , add senyap senyap . Jangan cite kat Wan . Dah la die suke tulis status memalukan orang . HAHA .

btw , actually aku takde niat pun nak UNFRIEND ko . Tapi , maybe angin aku time tu tak berapa elok , then kau pulak pegi komen mende yang merepek . Mane tak naik angin cam gajah aku jadinya . Langsung kau kena UNFRIEND . Bak kata Wan , tak pasal-pasal kau kena UNFRIEND . Wan siap kata lagi aku ni kejam la ape la . Dah la kau baik bla bla bla . Aku jadi ase bersalah la plak . Tapi , nak buat camne . Bende dah jadik . 

Then , Wan pun try la buat kami berbaik semula . Macam macam status die buat . Kononnya kitorang ni boleh jadi FRIEND balik . HAHA . Sian Wan . Bersungguh-sungguh betul kau . Yelah . Raja kan baik . Uwekkkkkkk =,='  Muntah aku tulis ayat tu . Haha . 

Then , masing-masing ego tak nak add balik . Takkan aku nak add die balik kot kan . Takkan la nak jilat ludah sendiri . HAHA . Tapi , sebenarnya aku ni takde lah tinggi sgt egonya . Boleh je aku nak add die balik . Tak kesah pun . RAJA KAN BAIK . Wan yang cakap . Bukan aku . 

Selang bape minit lepas tu , aku IM Wan . Wan cakap . Approve la cepat . Die add kau tuh . Then , aku approve je lah . See ? Ego kitorg takde lah tinggi sangat kann ? HAHA .

Then , kitorang chat je lah cam biase . Dah baek balik . Dah . Tutup cerita . Ehhh jap . Raja ade bagi aku mesej . Mintak maap segala bagai . But , aku tak boleh display kat sini . Malu la die nnt . HAHA . Sorry , sebab tak reply . Sebab time tu kredit kong maa . Sorry again :')

PeaceYaww :D Kawan forever :) Sorry because UNFRIEND you . Takde niat punn . Biaselah tengah marah kan . Macam-macam boleh jadik .


We act like KIDS right . Wan is our mother . HAHA . Joke joke . Kbye . ILOVEYOU (:

ILOVEYOU tu bukan untuk RAJA tau . Misunderstanding plak kang . Marah si bunga syurga tu nanti . Awwwwwwwwww =.=' Tu untuk you all yang bace . Kbye .


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-