Twitter

Assalamualaikum semua . Selamat petang .

Lama kan aku tak update .

Entah la . Semenjak bermenjak-menjak ni , aku akde story ahh .

Aku banyak lepak kat twitter . TWITTER best wooooooooooo >.< Try lahhh !


Sebab kat twitter , kita boleh luah ape saje . Takde sape nak marah .

Kalau Facebook , tulis sikit je , mesti ade yang nak kutuk , ade je yang terasa, ade je yang nak blame , ade je kisah .

Kat twitter semua orang cool mehh .

Semua macam buat hal sendiri . 

Twitter jadi laman sosial yang kedua buat aku sekarang .

Tapi , tapi , tapi dan tapi

Aku tak tinggalkan Facebook . Aku still on Facebook . Mane tau ade berita penting ke . Ye dak ?

Twitter tempat luahan . Facebook tempat perbincangan . Blog tempat bercerita . Iyaaa . Ini itu begitu begini . Yeah

Ape aku merapu ni weyyyyy >.< Entah laa . Macam ni lah keadaan kalau tak ade story .

Hmm , sekarang ni semua orang dah sibuk-sibuk kemas barang nak masuk universiti masing-masing .

Sibuk ke sana ke mari dengan membawa pelbagai kertas .

Medical checkup , dadah semua tu lah . HAHA . Teringat Fuzah . Time medical checkup . 

EH tadek pape lahh . Abaikan . Sian Fuzah . Hye Fuzah yang berada di UPM Serdang sekarang . HEHE

Seronok lah dapat satu bilik dengan Intan tu ye ?

Hmm , aku rase kan . 

Setakat ni je . Aku just taknak blog ini bersawang . Yeeehaaaa !

Kbai . Fuhh fuhh * tiup habuk


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-