DARAH DAGING


Assalamualaikum lovers , laserers , bajeters and all .


Hari ni ase seronok sebab there's something new . HAHA .Okeoke . Abaikan itu . Balek kepada tajuk entry kita . TAK SUKE STATUS AKU , REMOVE , UNSUBSCRIBE , BLOCK JE LA AKU OR WHATEVER . Aku buat CAPS LOCK and colour MERAH tu sebab first time aku terasa gila vavi kat orang lain . Masalahnya darah daging sendiri yang buat kat aku camtu . Sumpah . Memang aku takkan amik tahu pasal diorang . Lantak pi . 

Korang tengok gambar kat atas tu . Okay . Memang takde tag nama aku or whatever . But , aku terasa la sebab yang komen semua tu adalah darah daging aku sendiri . Colour merah , biru pekat , biru muda and hijau tu la darah daging aku . Yang ungu tu mungkin member kepada tuan empunya status .

Okay , sekarang ni aku nak tanya korang . Facebook ni public kan ? Semua orang berhak nak buat ape pun kat Facebook sendiri . Nak tulis status setiap minit , nak upload photo sampai berjuta orang like , nak like berjuta-juta ke hape ke . Terpulang kepada tuan profile la beb . Kite takde hak langsung nak masuk campur semua tu . 

Lagi satu , apesal tak tag kat aku je status kau tu mek ? Takut ? Tu namenye pengecut la nenek . Nak cakap , cakap je la depan-depan . Jangan cakap belakang-belakang . Kalau kita tak puas hati , camne orang tu nak tahu kita tak puas hati ngan die kan ? 

Okay sekarang ni . Aku nak bgtahu . Semua yang terlibat aku dah UNFRIEND and BLOCK supaya mereka tidak lagi bosan , tak suka , kutuk , nak gelak or whatever . Sorry ye yang tak bersalah pun kena sekali . But , keluarga yang carik pasal dengan aku la . Sebab aku taknak tahu menahu langsung pasal keluarga korang . Okay . Itu prinsip aku . Sekali korang carik gaduh , selamanya aku akan ingat dan selamanya korang akan diout dari life aku . Dan aku nak ucapkan TAHNIAH kat korang sebab korang la orang pertama yang aku BLOCK . Before this , aku selalu pikir banyak kali kalau nak BLOCK orang . tapi dengan korang , aku tak payah pikir banyak kali , sekali cukup weh . Dan empunya status lah orang yang pertama . Tahniah weh . Nanti aku post ular kat rumaa kau . Tande penghargaan aku kat ko . Syukur gilaaaaaa . 

Lagi satu , TERIMA KASIH jugak sebab korang mengurangkan FRIENDLIST aku . Daripada 1000++ jadi , 1000 tepat ! Jyeahhhhhhhhh . Thanks DARAH DAGING yang aku cintai ! But , aku nak ingatkan sekali . Kau ingat , status kau orang tak rimas bace ? Tak rimas nak tgk gmbar yang kau upload setiap hari ? HAHA . Berlambak plak tu . Dah la upload gambar yang same ! HAHA . Tapi , aku tak macam kau . Aku tak kesah kalau FRIEND aku nak update status setiap minit . Lagi aku suke , sbb aku boleh tahu cerita hidup diorang . HEHE . Kau , kau , kau , kau , dan kau . Teruskan hidup tanpa aku . Jangan sesekali tanya kat mak aku pasal aku dah . Aku tak suke . Mak aku memang tak masuk campur hal ni , sebab mak aku TERBAIK ! tapi , aku tak sebaik mak aku . Aku tahu . Tapi tolong . Blah dari hidup aku tau ! Sekali korang tak suke aku , sejuta kali aku tak suke korang lah . Raya pun jangan datang rumah aku . Takpayah amek tahu pasal aku dah . Aku tak suka . Kalau aku dapat tahu , siap korang . Siap aku kenakan . Haa ! Jangan maen-maen weh .

Dah la . Kbai . buat ape tulis entry panjang2 untuk DIORANG YANG SAKAI tu . Huh ! Sengal la korang . Dah ! Blah dari hidup aku . Kalau mak aku ajak raya rumah korang , aku takkan ikut . Kecuali kalau mak aku paksa , tapi , aku takkan salam korang anak beranak . Aku takkan makan hidangan korang . Aku memang geram ngan korang tahu . Sebab korang adalah DARAH DAGING aku sendiri !

 PeaceYaww . Assalamualaikum semua . Aku nak amik air sembahyang . Nak sembahyang . And nak coolkan diri . Sebab korang la ni . Haih . Dah . Aku anggap korang bukan DARAH DAGING aku dah .


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-