Dear my future husband , ILOVEYOUUUUUUUUUUUUUU (:


Assalamualaikum ladies and gentleman .


That night , aku mimpi yang indahhhhhhhh . Waaaaaaaaaaaaaaa bahagia gila aku dalam mimpi tu . Hopefully it will be reality one day (:

Nak tahu story die tak ? Nak tahu tak ? Angguk cepat . Hahah

Camni , dalam mimpi tu . Aku cam kena kahwin dengan pilihan keluarga . Tapi , not bad lah kot . Yelah , takkan family aku nak bg aku bersuamikan orang yang tak baik kot kan .

Gila romantik kot suami aku dalam tu . Itu yang membuatkan aku bahagia siot dalam mimpi tu . Rasa cam tak rugi aku kahwin dengan pilihan keluarga . Haha . 

Actually ape petanda die ek ? Aku pun tak paham . Hmm entah la . Sejak dapat mimpi tu , aku jadi tak sabar plak nak kahwin . Yelah maybe Allah bagi mimpi tu sebab aku takde perasaan bende tu kot . Hmm PERHAPS laaaaaaa .

Hmm , nak kahwin !!!!!!!!!!! Haha Farah gatai ! Nak wat cane kan . Dah dapat mimpi cetu mesti ade feel something kan . Entah la . Tapi amat kecewa apabila sedar-sedar , ITU SEKADAR MIMPI . Uwaaaaaaaaaaaaaaa :'( Kenapa hanya mimpi ?

Ohh Tuhan . Kau berilah kebahagiaan dalam hidupku seperti dalam mimpiku itu . Kurasakan dunia itu amat indah .  Ameeeeeennnn (:

Pray for me that I can get the best IMAM to lead my family okay . I hope it very much !

p/s : mood gatai sikit hari ni sebab dapat mimpi tu .

Hmm , tak sabar plak nak kahwin tapi takut jugak nak pegang tanggungjawab tu . Grrr ==' Sudah sudah . Study dulu Farah oiiiiiiiii . Kang mak pancung kamu dari KK nun . Hahaha . 

K baii semua . Peaceyaww (: Jangan lupe doakan Farah dapat jodoh yang terbaik ! Loveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :*

To my dear future husband : I will love you until my last breath . InsyaAllah . Be the best for me yeah . Thankyouuuuuuuuuuuu . Loveyouuuuuuuuuuuuuuuuu !


Aku dapat rasakan keindahan percintaan selepas kahwin (:

Jadi , jom bercinta selepas KAHWIN ! No couple , InsyaAllah . Farah taknak couple sebab dalam mimpi tu dah menunjukkan bercinta selepas kahwin tu amat indah ! 

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-