New life (:


Assalamualaikum ladies and gentleman (:
Mood : Takut esok nak start kuliah dah =='

FA rase bosan sangat sebab takde mende nak buat hujung minggu ni . Yelah belum start kuliah kan . Tak busy lagi . Lepas ni tak tahu lah camne life baru aku . TAKUT makk !

btw , IT's OKAY kan . Tak kenal maka tak cinta . Seronok la jugak duk UM Nilam Puri ni . Perhaps sebab senior die tak la menggila cam senior kat Taayah dulu . Kalau junior f1 masuk je , tak sah kalau tak HOMESICK -,- Senior sini MasyaAllah penyabar gilaaa . Dah la baik . Syukur aku masuk sini .

In the same way , aku macam tak boleh lagi nak sesuaikan diri kat sini . Sebab kuar bilik je kne pakai kain dengan lengan panjang bagai . Kalau kat Taayah main bedal je nak pakai ape keluar bilik . As long as tak menampakkan aurat kepada kaum ADAM . Takpe lah . Aku mungkin jenis hati keras sikit so susah nak terima biah camni . Isokey , aku akan try the best ! InsyaAllah dengan support semua orang . 

Fyi , esok aku start kuliah and start new life . K bai (:

Pray the best for me yeah :)

  
Slap me please (: Hahah Kbai for the second time ye .

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-