MHS 2012 / 2013 dah melabuhkan tirainya (: THANKS TO ALL PP . ℒℴνℯ you . I REALLY MEAN IT ♥


Assalamualaikum ladies and gentleman .
Mood : Penat baru abes orientasi .
Entry ni panjang sangat . So , sila sediakan mata yang boleh menahan pencahayaan laptop anda (:

Huh , lama dah tak update blog ni kan . Biaselah baru abes orientasi . Time orientasi tak sempat nak update semua ni . Upload gambar sempat la kan . Hmm , tiga hari cuti ni . Tak tahu nak buat ape dah . Sebab baru nak membiasekan diri dengan biah kat sini . So , just follow the flow (:

Hahah kelmarin aku merajuk ngan K.Put . Mengade kan ? But , aku makan dalam ngan die actually . Okeh , abaikan je la . Malas nak story huahuahua . Tak penting pun dgn tajuk entry kali ni . Hahah


Yabeda bedu ! ORIENTASI dah abes . Thanks to all PP sebab jadi PP Yang Terbaekkkkkkkkk ~ Korang terbaik lahh . Even korang ade marah SIKIT dengan kitorang . Sikit je . Bukan sng nk dpt PP cam korang . Sabar je ngan kitorang . Sikit je korang marah kitorang . Boleh kire kot bape kali korang marah kitorang (:

 



Sorry for those who are not in this picture . Because semua ni bukan FA yang snap . FA mintak tolong K.Put yang snap , tapi die duk pass kat kawan die . So , redha je lah gambar ape je yang ade heheh . btw , THANKS A LOT PP . You're the best . Aku bersyukur gilaaaa dapat PP cam korang . Peace :DD 


Next , okay ni roomate sementara aku . Selama 5hari kami duk sebilik , masing-masing dah paham antara satu sama lain . Even 5hari je kitorang duk sebilik tapi kitorang dah macam SISTERS je . Time Bihah sakit , aku ngan Mizah risau sangat kenapa die tak balik2 bilik . Rindu weh . See . Baru skjp tak jumpe dah rase lain . So , aku decide utk mesej die . Then , tetibe die masuk bilik . Aku ngan Mizah rase lega die dah balek bilik . See ? Akrab kan kitorang ? Alhamdulillah maybe sbb kitorang sekepala . Mulut masing2 macam murai je aku rase hahah . Kitorang duk sembang macam satu blok boleh dengar hahah . Sedih gak bile nak berpisah dengan diorang . Tapi , ni lah kenyataan . Kne tukar gak bilik . Tapi alhamdulillah gak sebab kitorang masih dalam floor yang same . Block yang same . Thanks Allah (: Roomate aku balik , so Mizah temankan aku malam tadi . Thanks Mizah . Time kitorang makan makan malam tadi , tetibe kitorang rindu Bihah ):




AKU SAYANG KORANG WEH (:

Now , let's enjoy all this picture .












FA malas nak story panjang-panjang . Sebab every pictures show you the story (: ILOVEYOU and I REALLY MEAN IT ♥ DO YOU ?

Comments

Ya 'Aisyah said…
Sape suruh makan dalam. Org suruh padam gambar je punss. Weeheee :D Ape ape pun terimakasih sbb dah padam. Hehe.
Btw, Selamat menjalani kehidupan di bumi tarbiyah Nilam Puri FA.
Farah Aida said…
Diam ahh ==' Orang makan dalam bukan sbb awok tu suruh padam . Ade sbb lain . Padam no hal lah . Tak kesah pun . Kita makan dalam sampai tak pergi bace Al-Mulk tau tak . Terus balek bilik and tido . Takde mood langsung malam tu . Rase mcm err ==' Uwaaaaa , kita rase macam tak boleh hidup lama kat sini . Rase nak nangis je tau tak . Macam2 orang pikir :'(

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-