Kadangkala , perasaan itu datang tanpa diduga (: So , let it be .


Yeah yeah yeah . Assalamualaikum alls (:

Lega dah lepas TOBUR . Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar . Semua memberi respond yang baik . Rata-ratanya mengatakan kami sudah melakukan yang terbaik . Alhamdulillah terima kasih Allah .

Wait . Actually aku nak story pasal ape tadi ? Aduh aduh lupa la . Camne ni ? Selawat selawat . Ahaaaaaaaaaaa ! Nak story about my crush la . Huehue (:


Ehem ehem . Nak story apanya ? Mana boleh story apa-apa pasal dia maa . Cuma Farah mintak jasa baik korang semua untuk mendoakan yang Farah ade jodoh dengan dia . 

Semenjak dah masuk 18 ni , hormon dah jadi lain . Hakhak . Takde lah . Actually , tak tahu camne hati Farah boleh tertarik kat dia . Muka dia takde la handsome mane . Cuma Farah tertarik kat dia sebab Farah suka tengok muka dia yang tenang . Entah la . Farah taktau nak describe camne . Sebab Farah rasa Farah susah sangat nak cerita . Ni first time Farah rase camni . Sebelum ni mane ade rase serius camni . Cuma admire gituu-II je la . Tapi kali ni sampai kan aku doa bersungguh-II dia boleh jadi jodoh aku . 

Ya Allah , jika dia benar untukku . Dekatkanlah hatinya dengan hatiku . Jika dia bukan milikku , damaikanlah hatiku dengan ketentuan-Mu (:


Till then . K baii (: 

Comments

Popular posts from this blog

Rindu S A H A B A T ;)

My Priority Ever :)

Jaga hati :')