First day of my class (: Excited . Bosan . Menyampah . Cheers :D


Assalamualaikum omey dan handsome sekalian (:

 Taken by Syafiqah (:

Today is the first day FA masuk kuliah . Eksaited sangat . Sepatutnya kelas arini start pukul 11 pagi . Tapi , Dr.Bakhit takde so , start pukul 12 la . Untuk kelas Dr. Najib plak . First day , biaselah suaikenal semua tu . FA malas nak cerita banyak (: Tengok ni muke eksaited masuk kuliah for English by Dr.Taufiq ;

Taken by Farah Aida :D

This class pun start with suaikenal . Normal lah situasi baru masuk first class kan . Tak kenal maka tak cinta . Mas'ulah masuk lambat . Amekaw ! Dr said : You late more than 15minutes . You can't join the class . Mas'ulah said : I'm lost ! *Mas'ulah = Ketua Kelas . Serentak satu kelas gelak . Boleh plak sesat kan . Biaselah tak tau kat mane bilik kuliah kan . Naseb baek ade alasan baik . Dan Dr. Taufiq yang baik (:

Taken by me (:

 Textbook (:

Gilaaa kau sekali die speaking . Tenganga aku dengonye . Bukan cam YM speaking . Boleh la tangkap sikit-sikit word die . Ni tak , kemain laju macam kete Formula One gituu . Tercengang aku . Najah pun samaa hahah . Udoh le suare sayup sayup je dengo . Aku nak je angkat tangan suh die cakap kuat sikit . Tapi gua segan beb ade ikhwah . Ceit , bile mase aku pandai segan ni kan . btw , biaselah tak biase kelas ade ikhwah kan . Selalu aku maen jerit je kat cikgu . Sekarang dah lain , nak bagi respond pun kne tgk keadaan . Penat weh camtu . Pasif aku camni jadinye . Bosan gilaaaaaaaa -,- Bile bagi respond sikit je , ikhwah mula pandang slack kat aku . Aku peduli apa . Lantak aku lah . Style belaja aku mmg camtu . Tak boleh nak ubah okay . Sorry ! Najah , kawan semajmuah aku . Sempat jugak kitorang berposing kejap . Muahaha :D


Sekian untuk kali ini . K baii (: Peace . Opps lupe nak story . Semalam Sir Din belanje kitorang makan KFC . Jangan jeles ye . Muehehehehehe . Sempat la aku godeh godeh iPad die . K baii (:

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-