Orang yang care about aku bila hati aku berbolak balik (:


Assalamualaikum ladies and gentleman (:


Serius aku terharu bila tetibe ade budak omey ni tegur kat IM (: 

Dia care about aku . TERHARU lagi >.<

Thanks sygs ♥ Aunty rindu sayang kamu , AIN NAJIHA !
 

With every time i breath , I love you even more .
With every time my heart beats , It reminds me of you .
With every time i think , You are always linked .
With every song i listen , I want to dedicate it to you .
With every text , I cross my fingers , And i want to see your name .
I miss you so much sygs !
And i wish to tell you every time (:

Farah Aida sayang Ain Najiha

Finally , I got my own spirit suddenly with His help (: 


and from her of course (:


Aku tak cerita kat family aku sebab aku tak nak diorang risau . Diorang jauh kot . So , aku story kat orang yang dekat je lah . Yang boleh usha aku dari dekat . Muahahahahaha . Malam tadi , aku muntah . Sape datang bilik bagi ubat ? PUTERI AISYAH jugakk . Awwwwwwwwwwww , sungguh terharu . Speechless aku time tu . Hanya mampu wish TERIMA KASIH je . Padahal dalam hati , aku doa semoga Allah balas segala kebaikan yang dia dah buat kat aku . Syukran jazilan ye :*


Kbai semua . Peaceyaww (: Loveyouuuuuuuuuuuuu muah muah :*

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-