berSKYPE :')

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .

Zaman muda-muda dulu . 

Korang nak tahu tak , nak tahu tak , nak tahu tak ?  Semalam Faraa berSKYPE dengan sorang kawan Faraa ni . Dengan die je Faraa rajin skype sbb masing-masing bosan . HAHA . Nama kawan Faraa tu , MAIZATUL NATASYA AININ-NAIM BT ABDUL MALEK . Panjang kan nama dia . 

Hmm , time berSKYPE dengan dia rase rindu nak sembang-sembang time kat skola dulu . Teringat zaman kat skola . Kitorang ni rapat gak la time kat skola . Alhamdulillah . Pergi  makan same-same . Nakal same-same . Study same-same . Cuma , bilik kitorg je laen-laen . Sedih betul . Aku sorg2 je kat RK tu . Adoyy .'

Hmm , takpelah . Zaman tu semua dah berlalu kan . btw , lepas ni kita boleh berSKYPE lagi kan . Anytime . Sbb kita je yang rajin berSKYPE . Even kita takde bnde yang nak disembangkan . Buat-buat ade je lah kan . HAHA . Tapi , tak dapat sembang yang real la sbb aku tahan gelak . Nnt diorang dengar . Malu . HEHE .

Okay lahh . Aku takde idea nak tulis ape dah . Btw , GOOD LUCK untuk permohonan untuk ke  JORDAN . Aku doakan ye . Kawan-kawan aku boleyyyyyyyyyyy punyeeee . InsyaAllah .

Pen-off 

Salam ukhuwah dari Faraa untuk Mai ,


Kbaiiiiiii , Assalamualaikum .

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-