Ouhhmaii :(

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


Maaf maaf maaf maaf maaf maaf .

Hati aku tak kuat macam kau .

Hati aku lemah macam tisu .

Hati aku tisu . 

Aku bukan heartless .

Aku manusia yang ada hati dan perasaan .

Aku bukan robot mahupun patung .

Aku tak boleh tahan perasaan sedih aku .

Aku berhak untuk menangis . 

Aku berhak mengalirkan air mata .

Tapi , 

Aku tak nak air mata aku mengalir kerana engkau .

So , hanya hati aku yang mampu berkata-kata .

Aku tak luahkan kat kau . 

Sebab aku tahu kau tak kan paham apa yang aku rasa sekarang . 

Kau heartless . Aku bukan heartless .

Banyak kali aku cakap kat kau . 

Tapi , kau tetap seperti dulu .

Mungkin time tu , aku boleh tahan .

Tapi  , keadaan itu tak berlaku untuk masa sekarang .

Sekarang , aku TERASA dengan sikap kau yang tidak ambil peduli soal hati aku .

Kau online , tapi tak tegur aku .

Aku online , tunggu kau tegur .

Alamatnya , sampai beruban la kau tak tegur aku kalau bukan aku yang tegur kau dulu . Betul tak ?

Mengaku je la . 

Aku tahu aku bukan seperti DIA . 

Aku bukan orang yang layak disayangi oleh kau .

Sebab aku seperti orang asing dalam diri kau . 

Okayfine , aku berundur dari semua keadaan ni .

Aku tak sanggup bagi hati aku sakit .

Kbyeee . One . two . Three . ILOVEYOU (':



Comments

Popular posts from this blog

Rindu S A H A B A T ;)

My Priority Ever :)

Jaga hati :')