Entry bosan =='

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .



Sometimes the best memories are the ones you have to lose :)

My favourite quote . 

It's suite with our new title .

Ouhh sebenarnya saya lupe nak inform kat anda semua yang saya dan SIAH dah takde pape .

Bagi yang dah tahu tu , diam sudah la ye .

Bukan ape , benda ni tak perlu dihebahkan bagai retissss . HAHA

Bagi yang belum , silakan lah tahu .

Actually , bukan aku yang end kan relationship ni . 

But , DIA ! Dia yang memutuskan hubungan silaturrahim yang sedia ada .

Nak buat camne kan . Kronologinya begini :

1 . Buang relationship

2 . Unfriend 

3 . Block

Semua ni dia yang buat tau . Bukan faraa yang buat . Betul .

Faraa tak pernah diajar untuk memutuskan silaturrahim sesama MUSLIM tau .

btw , Faraa tak kesahh pun .

Sebab dia pun bukan jenis yang mendengar kata .

Penat Faraa nasihat dia suh menjaga cara berpakaian kat luar .

But , dia buat tak tahu je .

Sbnrnye dah lama Faraa nak cakap kat die . 

Nak break , yelahh . Dosa yang Faraa tanggung banyak kot sbb Faraa dah pikul tanggungjawab sebagai seorang kakak .

Tapi , die tak nak dengar .

Jadi , Faraa memang tak menyesal langsung putus dengan dia .

So , kepada dia . 

Jangan perasan sangat lahh aku nak kesah dengan semua ni .

Aku memang bersyukur sangat dapat lepaskan kau .

Yelah . Dosa sendiri pun banyak .

Nak tanggung dosa kau . 

Okay lah . Daripada aku bebel tak habes-habes pasal kau . 

Baek aku cari idea nak buat entry laen .

TAHNIAH Faraa sebab tak sedih about this . HAHA *gelakjahat*

 A big clap I give to you .


I HATE EVERYTHING ABOUT YOU  .
*amek yang tu je . selebihnya tak betul*

Eh , jap . Nak tanye sikit . KATAK tu , kauu yang hantar ke ? Laen kali kalau nak hantar , FACE TO FACE la weyyyyy . Tak payah la jadi pengecut sangat . BLA LAAAAA !


Kbaiiiii sayang-sayangku . Assalamualaikum :')

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-