Kelas Memandu =='

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


Okehh hari ini memang hari yang memenatkan . Yelahhh . Dari 0800 sampai 1450 aku menempek punggung kat Konsortium Akademi Memandu Infosystem . Naek kematu punggung aku duduk kat situ . Dah la pakcik penceramah masuk lambat . Hampehh . Rush-rush aku datang sane kononnye nak smpi tepat pkul 0800 . Sanggup tak berenti breakfast kat tepi jalan . Pakcik masuk bilik 1 tu dalam pkul 0900 . Bayangkanlahh . Aku tggu dia dari pukul 0800 , sanggup tak breakfast semata-mata nak ON TIME . Bukan senang aku nak on time tahu tak . Kat skola pun aku tak mcm ni . Untung lahh aku nak on time for the first time . 

You know what ? I'm the fourth enter the class .  It's amazing right ? HAHA . Give a big clap to  Faraa . 


Sementara menunggu pakcik penceramah datang , ramailah yang masuk-masuk . Sedikit demi sedikit . Then , ade sorang gadis tegur aku dan bertanya sambil menundingkan jari ke arah kerusi sebelahku yang masih kosong '' Ade orang ? '' . Aku pun . '' Hehe ,  takde . Duduklaa '' . Okehh . Bermulalah MASALAH KOMUNIKASI . Aku pun tak tahu sejak bile aku jadi MASKOM ni . Sebab actually I'm a noisy person , but that time I'm being a quiet person :) ♥


Keyy , time rehat tiba . Tepat 1200 , pakcik penceramah bagi kitorang rehat . Then , aku dengan Azureen discuss nak lunch same-same . Dia yang ajak aku . Bukan aku yang ajak dia . First time . Then , Azureen ni kan ramah orangnya . Jadi , dia ajak budak depan kitorang lunch same-same . Rupenye , dia umo 20tahun doe . Segan plak . But Azureen tu form5 baru . Lega . HAHA . Ehh , lupe nak bagitau . Budak depan tu nama dia  . Ape ek ? Lupe dahh . Adoyy . Nyanyuk menjelma . Hmm . Selawat . Selawat . Okayy . Dah ingat . Zulaikha . Hebat kan aku ? Sekejap je aku boleh ingat nama orang . 


Pape pun . Aku tak sempat nak snap gamba kat sane . Sebab tak tau nak suruh sape . Segan nak suruh Azureen tu . HAHA . Maklum la . Hari ni hari maskom aku . Kahkahkah . Gelak la gelak la . Gelak puas puas . Sampai kembung perut pun takpe . HEHE .

Okayy la sayang ♥ Byebye 

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-