Thanks for this gift :')

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


anda kenal ini ? mestilah . dah mention kat situ . Ala , kalo tak mention kat situ pun , mesti korang tahu gak kan . time tadika cikgu dah aja . meh sini aku nak sepak sape yang tak kenal menatang ni .

27 MAC 2012 

Time tu aku and my BESTIES baru balek supper . Jalan masuk bilik . Aku jalan depan sekali . Belakang aku Syafiqah . Tibe-tibe Uni jerit dari arah depan . '' Ni sape punye katak ni ? '' *sambil angkat balang yang dipenuhi dengan katak*

Gile la . Die tanya cam tanya sape punye gula-gula je . Adoyai . Kitorang ni memang la nampak cam kental . Tapi , bab-bab katak ni lemah sikit la . Lepas tu , kecoh la bilik RMBD dengan jeritan kitorang .

Then , Uni cakap " mane la aku tahu . ingatkan korang punye sbb balang ni depan katil auni '' next , die cakap balang ni diletakkan terbalik dengan penutup die longgar sikit . 

Okay . Aku memang geli giler tengok katak dalam balang tu . Then , aku pegi katil aku . Nak letak ***** bawah bantal . Tetibe nampak sekor KATAK melompat-lompat kegirangan atas tilam aku . Ape lagi . Mengilai la aku malam tu . Siapa tak tahu kalau aku jerit camne .

Then , Uni tolong kutip katak tu masuk dalam balang . Tetibe aku terpikir nak tengok dalam baldi . Ouhhmaiii . Memang sangkaan aku betul . Memang ade sekor dalam tu . Then , Syur plak tolong amek . Gilaaa . Die kutip pakai tangan je ? Huh *lap peluh*

Tibe-tibe , air mata aku terkeluar . Maybe sebab aku yang memang lemah apabila dikejutkan dengan kehadiran binatang-binatang yang menggelikan . 

Okehhh . Main point nak cakap kat sini ialah sebenarnya ade orang SABOTAJ aku . Sebab kalau korang nampak , katak tu semua ada dekat je dengan aku . 

Takpe , aku sabar okay . But that night . First time untuk tahun 2012 , aku TERmencarut . istilah TER dalam istilah ISLAM tidak dikira berdosa kan .

Sekarang ni aku nak bagi pendapat tentang ape yang terjadi . Aku tak nak suspect sesiapa . Sebab dalam ISLAM kita dilarang untuk bersangak buruk right ? Tapi dalam pikiran aku ade someone ni . Bukan pikiran aku je . Semua kawan-kawan aku pikir the same way with me .

Name die . Eh , nak mention ke ? Perlu ke ? okay takpe . Singkatan only , SIAH . Actually kitorang dah lame giler tak tegur . Lantak la . Ade aku kesah ? Aku jenis kalau dah taknak , dah la . STOP je la kan . Wat pe nak terhegeh-hegeh kat die . Piiiiraahhhhhhhhhhhh lu !

Kau buang relationship . 
Kau unfriend aku . 
Kau block aku .

Sume tu . Ade aku kesah ? Lantak kau la minachi . Bukan masalah aku . Tu masalah kau . Unmatured lahh katekan . Semua tu urusan kau dengan Allah . Bukan aku yang putuskan hubungan silaturrahim yang ade . Kauu kan . So , pandai-pandai lahh tanggung . Aku tak pernah mintak semua ni . But , kau yang buat on your own kan . Aku tak pernah aja kau putuskan hubungan silaturrahim sesama ISLAM .

It's okay la . Actually Allah nak hubungkan aku dengan orang laen rupenye . Sepanjang aku dengan kau , aku seperti dihalang untuk berkomunikasi dengan orang laen . Kfine , but aku still berkomunikasi dalam senyap . Peduli hape . Aku memang suke rapatkan ukhuwah sesama Jr :')

Rupenye Allah nak pertemukan aku dengan mereka-mereka yang aku tidak pernah tegur sepanjang aku berada di Taayah . Alhamdulillah , semakin ramai supporter aku . Thanks all my dear :D

Kfine , sila pulangkan seperti yang disenaraikan :

1 . Singlet .
2 .Tudung .
*yang anda pakai dengan bajetnya depan saya , pdhal saya punye tudung tu*
3 . Buku-buku rujukan & teks .
4 . Baju T-shirt yg kau kena ganti 
* yang kena rampas *

* Jangan cakap aku buruk siku ke ape about buku tu . But kalau aku tak redha . Tak gune gak kalau die study hard utk periksa kan * 

Rasenye tu je kot . Kalau ade lagi , tolong pulangkan ye . Jangan buat muka tak malu plak tau . 

Hehe , Sorry :') Mulut lancang sikit malam ni . Maklum la lama dah tahan ni . Hanya diorang yang aku share je tahu . Credit to them :') Thanks all . I appreciate it :) 

Kbyeeee , tamat sudaa kisah kami . Jangan bicara apa-apa tentang dia . Siapa cakap , aku sembelih . Haha . Hiperbola je tu . But , hopefully korang jangan cakap pape langsung pasal die kat aku . BENCI sudaa . 


Okehh . Selamat malam sayang 

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-