Ouhh My God !


In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


Bile aku bukak je page utk apply biasiswa , 

first sekali aku akan tengok field of study yang die offer .

 Dan seperti yang ku jangkakan . 

Memang tak ade field of study aku :') 

*aku tahu , field study aku memang susah orang nak offer scholarship*

Takpe , still boleh tersenyum sebab aku tahu Allah Maha Pemberi Rezeki . 

Mungkin rezeki ku di tempat laen . 

InsyaAllah . Pray for me :')

Untunglahh bagi sesiapa yang field study die senang nak apply scholarship . 

Yang aku perasan , field yang senang nak apply scholarship ialah ACCOUNTING . Seriously ,

Untunglahh . Alhamdulillah . 

Farah , jangan cepat putus asa . Allah ade di sisi kita .

Doa je . Allah kan Maha Mendengar . 

Die dengar ape yang kau doa . Amiiiin .




Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-