LOVE YOURSELF FIRST ♥

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


Sekarang ni ramai yang mengharapkan orang laen sayang diri kita . 

And ada jugak yang sayang orang lain lebih dari dia sayang diri dia sendiri .

Sampai ada yang cakap camni .

" I LOVE YOU MORE THAN I LOVE MYSELF ''

Takpayah beria sangat la nak bagi ayat camtu kat orang laen .

Tapi , baeknye nak sayang orang laen dari sayang diri sendiri ?

Baeknya manusia itu .

Tapi kan ,

Kadang-kadang kita lupa yang kita perlu SAYANG DIRI KITA dulu .

Kalau tak SAYANG DIRI SENDIRI ,

Sapa yang sayang diri korang ? Betul tak ? Betul tak ? Betul tak ?

Baek korang cakap betul . HAHA . Pakse orang plak dah .

Yelah . Korang sanggup ke sedih demi orang laen ?

Sanggup tanggung dosa-dosa dia ?

Sedangkan dosa sendiri pun tak tertanggung . 

Adoyai .

Okay lahh .

Pesanan Faraa untuk korang-korang 

NO ONE IS GOING TO LOVE YOU IF YOU DON'T LOVE YOURSELF 


Kbaiii semua . Assalamualaikum . 

Comments

Popular posts from this blog

Rindu S A H A B A T ;)

My Priority Ever :)

Owhsemm Day ✿