HAPPY BIRTHDAY MY TWIN (:

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


HAPPY BIRTHDAY MY BESTFRIEND , MY TWIN , NUR SAWIYAH 


ILOVEYOU (:

Happy Birthday sayang ♥ :')

May Allah bless our ukhuwah okay ♥

20 April (: One . two three . LOVE YOU DEAR !

May Allah bless you .

I'm praying for you that you : 

Can be MATURED than before .

Can get the best University .

Can be a  good MUSLIMAH .

Can get a good job after graduate .

Can get an imam that can lead you family one day .

Can get the best ISLAMIC generations .

btw , CONGRATES dapat result yang baik time SPM 2011 okay . Jangan sedih la ye sayang . Okayy la tu . Jangan pikir sangat dah tau . Dah lepas dah pun . Lepas ni banyak lagi cabaran yang akan datang .

Aku letak gambar ni sebab gambar ni jelas kelihatan muka kita hampir sama right . Ni  bukan aku yang cakap . Ramai orang cakap tau . Sampai akak yang jaga lab pun cakap kitorang ni KEMBAR . HAHA . Bangga jap . HEHE .

Take good care of yourself tau . Lepas ni kita tak dapat nak maen same-same dah . Zaman tu semua dah berlalu . Lepas ni masing-masing dah ade haluan masing-masing . Sedih kan ? Bile la aku nak jumpe kembar aku ni lagi . Sob sob sob :'(

Akhir kata , semoga kita dapat jumpe di SYURGA nanti . InsyaAllah .


Kenangan dekat Muzium Perang , Penang .


Jom pergi Padang Polo same-same lagi ? Ni time zaman SPM . Zaman-zaman nak menghabiskan masa bersama  kawan-kawan . Sedihnya bile ingat balik . btw , semua tu tak boleh nak ulang balek kan . Seronoknye kalau mase tu boleh kite ulang . Sob sob sob :'(

TERIMA KASIH SBB SUDI JADI SAHABAT AKU SAWIYAH !


Comments

Athirah Zahari said…
Hey.
You two really look alike !

-AMZ
Miss Faraa said…
Ouhh biasee . HAHA . Ramai cakap camtu babe . Tak tau mana yang same :)

Popular posts from this blog

Rindu S A H A B A T ;)

My Priority Ever :)

Jaga hati :')